Layihənin məqsəd və vəzifələri
“Demokratiiya məktəbi” layihəsinin Azərbaycanın aktiv gənclər hərəkatılarından biri olan Dalğa Gənclər Hərəkatı həyata keçirir. Layihə çərçivəsində “Demokratiya məktəbi”nin təsis olunması, bu məktəbin tərkibində demokratiyanın tədris edilməsi, demokratik vətəndaşlıq mövzularında kursların təşkil olunması, kurs iştirakçıları üçün dərs vəsaitləri hazırlanması nəzərdə tutulur. Eləcə də, kurs iştirakçılarının şəbəkəsinin yaradılması da layihədə əksini tapır. Gənclər arasında demokratiya haqqında kütləvi maarifləndirməni həyata keçirmək üçün qəzet əlavəsinin və web-saytın yaradılması planlaşdırılır.
12 ay müddətində davam edəcək layihə Bakı şəhərində reallaşacaq. Ümumilikdə layihənin məqsədi Azərbaycan gəncliyinə demokratiya konsepsiyasını izah etmək, onun dəyərlərini yaymaq və demokratik vətəndaşlıq üzrə maarifləndirməni həyata keçirməkdir. Xüsusi məqsədlər aşağıdakılardır: 1. Gəncləri demokratiya və demokratik vətəndaşlıq üzrə maarifləndirmək və məlumatlandırmaq üçün tədris və təşviqat fəaliyyətləri həyata keçirmək; 2. Tədrisin sistemli həyata keçirilməsi üçün xüsusi kitabın çap olunması ilə yanaşı, digər tədris vəsaitlərinin də toplanması; 3. Demokratiya və demokratik vətəndaşlıq mövzusunda maarifləndirmənin aparılması üçün hər qrupda 25 nəfər olmaqla, 100 gəncin seçilməsi; 4. Layihənin davamlılığını təmin etmək üçün insan haqları və demokratiya ixtisasları üzrə xüsusi aktiv gənclər qruplarını formalaşdırmaq; 5. Gənclər arasında demokratiya mövzusunda bilikləri yaymaq üçün yaradılacaq forumda və “yahoogroup”da mütəmadi müzakirələr aparmaq. Layihə 2 əsas və 4 alt mərhələdən ibarət olub, aşağıdakı fəaliyyətlərin icrasını əhatə edir; • Gənclər və “multiplier” üçün kurs, seminar və internaların təşkili; • Kitab, qəzet, məqalə və posterlərin hazırlanması; • Web-saytın hazırlanması; • Aktivist qrupları, şəbəkə və debat klubunun təsis edilməsi;
Fəxri müəllimlər
Demokratiya məktəbinin fəxri müəllimləri
1. Enn Dersi - ABŞ-ım Azərbaycanda səfiri
2. Erkin Qədirli - hüquqşünas
3. Hikmət Hacızadə - politoloq
4. Rasim Musabəyov - politoloq
5. Zərdüşt Əlizadə - politoloq
6. Leyla Yunus - Sülh və Demokratiya İnstitutunun rəhbəri
7. Novella Cəfəroğlu - Dilarə Əliyeva adına Qadın Hüquqları Müdafiə Cəmiyyətinin sədri
8. Arzu Abdullayeva - Helsinki Vətəndaş Assambleyasının rəhbəri
9. Eldar Namazov - Azərbaycan Naminə İctimai Formun rəhbəri
10. Jack Jones - İRİ Azərbaycan üzrə direktoru
11. Ülvi İsmayıl - İctimai siyasət üzrə analitik
12. Asim Mollazadə - millət vəkili
13. Nəsib Nəsibli - millət vəkili
14. İsa Qənbər - Müsavat Partiyasının başqanı
15. Şahvələd Cobanoğlu - “Gündəlik Azərbaycan” qəzetini şef redaktoru
16. İsaxan Aşurov - vəkil
17. Gülər Əhmədova - millət vəkili
18. İnnqrid Angela Qössinger - Avropa evinin Azərbaycan koordinatoru
19. Elcan Məmmədov - kino ssenarist
20. Sərdar Mahmudlu - sosioloq
21. Ağalar Məmmədov - filosof
22. Nəriman Qasımoğlu - teoloq
23. Xəqani Həsənov - filosof
24. Səməd Seyidov - millət vəkili
25. Kamal Abdulla - Azərbaycan Slavyan Universitetinin rekotoru
26. Əvəz Həsənov - hüquq müdafiəçisi
27. Firudin Allahverdi - bəstəkar
28. Qubad İbadoğlu - İqtisadisatçı
29. Zahir Əzəmət - “Alma” qəzetinin şef redaktoru
30. Emin Milli - politoloq
31. Pənah Hüseyn - millət vəkili
32. İlqar Məmmədov - politoloq
33. Mətanət Əzizova - Qadın Krizis Mərkəzinin rəhbəri
34. Aynur Camalqızı - millət vəkili
35. Ramazan Taşdurmaz - İstanbul Universitetinin keçmiş rektoru
36. Xaləddin İbrahimli - Azərbaycan Universitetnin prorektoru
Üstünlüklər Demokratiya məktəbinin dərsləri Baloniya sisteminə uyğun olacaq. Tələbələr seçdiyi dərslər üzrə bilik əldə edəcəklər. Onlara verilən diplomun üzərində onların keçdiyi dərslər və dərsləri vermiş müəllimlərin adları öz əksini tapacaq. Həmcinin diplomun üzərində ABŞ səfirliyi, İRİ, NED, NDİ, USAİD, Dalğa Gənclər Hərəkatı, Avropa Evi, Avropa Şurası, ATƏT, NATO, Far Centre, SOROS, Avrasiya Fondu, Norveç səfirliyi, Links, Sülh və Demokratiya İnstitutu, Helsinki Vətəndaş Assambleyası, Transparency İnternational və Böyük Britaniya səfirliyinin rəyi öz əksini tapacaq.
